tag:blogger.com,1999:blog-3580348785245878012.post8134172125429131289..comments2023-05-31T14:50:44.046+02:00Comments on BROMMABITCH: Kunden. Har. Alltid. Rätt.Linahttp://www.blogger.com/profile/02509363241398863375noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-3580348785245878012.post-29268346755773518482012-05-16T16:47:43.569+02:002012-05-16T16:47:43.569+02:00Typ36. Inte kul med dålig service.
Tack för tips o...Typ36. Inte kul med dålig service.<br />Tack för tips om bra nätshopping!<br /><br />Njut av långhelg.<br />Kram LinaLinahttps://www.blogger.com/profile/02509363241398863375noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3580348785245878012.post-41630791126976603842012-05-16T09:05:29.324+02:002012-05-16T09:05:29.324+02:00Jag kan skriva flera km text om vad jag (inte) tyc...Jag kan skriva flera km text om vad jag (inte) tycker om servicen på NK. <br />PS! Köpte min MJ-väska på Net-a-porter. Funkade finfint!typ36http://typtrettiosex.wordpress.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3580348785245878012.post-68959285556783854952012-05-15T23:28:54.309+02:002012-05-15T23:28:54.309+02:00Mrs G. Yes, jag vill bara betala för bra service:-...Mrs G. Yes, jag vill bara betala för bra service:-)<br /><br />Ulrika. Mulle på NK imponerar inte på mig heller. Tre säljare i butiken och tre olika svar om vilket skinn det var i Alexa. Skicka Mulle på kurs;-)Linahttps://www.blogger.com/profile/02509363241398863375noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3580348785245878012.post-63025163273315779362012-05-15T19:14:08.976+02:002012-05-15T19:14:08.976+02:00Hahaha. Du - det där med servicen på NK. Don´t get...Hahaha. Du - det där med servicen på NK. Don´t get me started. Min "Mulle"-väska tappade en skruv och när jag då går in på NK Mulberry så frågar de om jag har kvittot. "Njae, det var ju några år sedan och jag gick bara förbi" svarade jag. <br />Expediteten tittar på mig som om jag var en lort och säger: "Jaha, då kan det lika gärna vara en kopia från Thailand! Tyvärr kan vi inte hjälpa dig utan kvittot". <br />Jag: "Näehä, men om du nu jobbar med Mulberys väskor borde du väl känna igen en äkta?" <br />Hon: "Tyvärr! Som sagt du får vända dig till den butik du köpte den i!" <br />Jag: "Men det var ju i London!" <br />Hon: Ja, men tyvärr!" <br />Jag: "Det gäller en liten skruv!" <br />Hon: "Tyvärr!"<br /><br />Jag gick till butiken på BJ gatan och där bytte de skruven utan att ens ifrågasätta äkthet eller inte ... <br /><br />NK-service - not my thé-kopp!<br /><br />Så jag är INTE förvånad!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/18374396319852141431noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3580348785245878012.post-14289404363843802412012-05-15T17:05:33.429+02:002012-05-15T17:05:33.429+02:00Det var ju värst:)
Dålig service är det värsta vi ...Det var ju värst:)<br />Dålig service är det värsta vi vet, inte sant?<br /><br />Kram från Mrs GMrs Ghttp://ifalldayswereholidays.comnoreply@blogger.com