15 april 2012

Street style

I lekparken tidigare i dag så var jag påflugen och bad att få fota en stylish mamma. Bara för att hon var så snyggt matchad med en beige kappa och bruna stövlar till ett par klarröda byxor. Har alltid tvekat när jag hållt i en beige kappa, trott att färgkombos varit alltför begränsade. Men färg passar ju hur bra som helst! Gillar också att hon inte übermatchade med en brun väska utan valde en svart. Modellmamman heter Jenny och hon blev inte alls upprörd över min framfusighet. Det finns så trevliga männniskor!



2 kommentarer:

  1. Oh. Jag gillar din blogg! Vardagssnygg - I LIKE!
    (men du, när jag klickade på din profil - för visst var det du som lämnade en kommentar hos mig? - så kom jag inte in på din profil. testade istället att skriva in vardagssnygg.blogspot.com - och då fungerade det)
    / Ulrika

    SvaraRadera
  2. Visst var det jag som kommenterade:-) Din blogg är sån feel good! Man vill bara ut på landet och elda löv och ha sig när man läser. Eller köpa sig ett armband eller två - återkommer där!

    Åh, tack för de orden! Så kul med feedback, detta är ju så nytt! Jag provar mig fram.

    Oj, vad knäppt att det inte gick att kommentera, är inte så haj på de tekniska inställningarna ännu..ska kolla på detta, tack för info!
    /Lina

    SvaraRadera