26 juni 2012

Mamma Boot Camp

Bild lånad från mammabootcamp.se

Hela våren har jag varit på väg, men på tisdagar och fredagar har det alltid kommit roligare grejer i vägen. Men så i dag lyckades jag pallra mig i väg på Mamma Boot Camp. Oj vad jag ångrar att det inte blivit av tidigare. Superkul, hård och rolig träning under ledning av Olga Rönnberg. Funktionell träning med naturen som enda redskap, plankan i alla varianter, core och klassisk cirkelträning. Upplägget är sååå smart, tidigt på dagen 9:30 så att man hinner nåt annat under dagen också, tajmat den tid bebisen ändå sover förmiddag, man får vara ute i friska luften, man behöver ingen barnvakt och så en riktigt tuff instruktör.
Mamma Boot Camp finns på ca 40 orter i hela landet. Rekommenderar alltså detta varmt till träningssugna mammor.

2 kommentarer:

  1. Åh vad duktig du är! Min syster har gått på hennes boot camp och sa att den var toppen, och rätt hård...
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Caroline. Du borde testa! Verkligen skitkul! Kram

    SvaraRadera