19 juni 2012

Rosa band

Mina armband i dag. Från vänster, armband från Lilla.u, Efva Attling, Sophie by Sophie och Lindex rosa armband från förra hösten.

Bild lånad från lindex.se

Sista veckorna har jag luftat mycket rosa. Rosa shorts, rosa jeans, och ett gäng rosa armband. Är också jättenöjd med ett par rea-fyndade rosa ballerinas från Hope. I dag visar Lindex sitt rosa armband som ingår i Missonis och Lindex kommande gemensamma smyckeskollektion. Ser lovande ut. Kollektionen innehåller förutom armbandet också halsband och örhängen, ska bli riktigt kul att spana in resten!
Som av en händelse har lilla.u kampanj på armbandet längst till vänster på den övre bilden, ett av mina absoluta favoriter, braided gold/silver 20% under hela juni månad. Och man kan så klart beställa det i många fler färger är rosa.

9 kommentarer:

  1. Finfina armband! Åhh,jag som redan har så många!!
    Tack för tipset!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Det där Missoniarmbandet måste jag ha! När kan man köpa det tror du, du som är expert:) kram Caroline

    SvaraRadera
  3. Åh, det verkar snyggt och av kvalité. Man blir alltid lite orolig när det skall kombineras design med bra pris - ibland faller det lite som ett korthus. Ser fram emot att se IRL.

    SvaraRadera
  4. Oh, så fina. På båda bilderna. Jag är väldigt sugen på Lindex-varianten. Ser ut som ett som skulle passa mig som hand i handsken :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  5. Jenny. Man verkar dessvärre aldrig få för många..

    Caroline. 1 oktober släpps det. Skriv in i Outlook;-)

    Weronica. Eller hur, ser riktigt gediget ut. Lite Bottega Venetia-aktigt så där.

    Kicki. Håller tummarna att det är fin-fint!

    SvaraRadera
  6. Åh så himla fint det är det där Missoni. När kommer det? 1 oktober?

    Oh vad jag ska ladda med ROSA BRAIDED GOLD då ;)
    Och du - stort tack!!!!!

    Kram. En fika snart va?

    u.

    SvaraRadera
  7. Snygga armband! Snyggt med rosa på brunbrända armar :).

    SvaraRadera
  8. Ulrika. 1 oktober it is! Jaa, kaffe snart! Kram

    Jennifer. :-)

    Vardagslyx. :-)

    SvaraRadera