24 juni 2012

Stella McCartney via Instagram




Bilder via Instagram/stellamccartney (visst, det är en snaggad Anne Hathaway)

Aldrig har väl 60 mil i bil gått så snabbt som i dag, jag fullständigt förlorade mig i fashionInstagram. Gillar! Liksom en ny värld. Hur lyxigt är det inte att kunna abonnera på Anna Dello Russos knas-roliga outfits. Eller få ta del av Stella McCartneys garden party i East Village för Resort '13. Instagram-bilderna ovan visar SS13 och visst känns mycket igen, spetsarna, det gula och det knalliga rosa-orange-koralliga. Känns tryggt att leva med detta en säsong till. Och det här kan jag bara inte låta bli - grrrrrattis alla leo-lovers, det kommer mera nästa sommar.
Och på tal om Instagram, nu fattar jag äntligen varför Facebook precis köpte Instagram för heelt osannolika en miljard dollar. Instagram är ju verkligen den första nätverks-siten som känns bättre, roligare och smartare än Facebook. En riktigt farlig konkurrent som Zuckenberg hellre ser på sin egen planhalva, smart jobbat där. 

2 kommentarer:

  1. Håller med! En helt ny värld med Instagram! Fast jag är mest inne på Pinterest fortfarande...kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Caroline. Jag gillar också båda!

    SvaraRadera