19 augusti 2012

My-wardrobe firar Sverigelansering

Acnes Leather Piers tote. Hej burgundy!

Ankelboots från Ash. Säg varför har jag inga ankelboots i taupe?

Klocka i guld från Michael Kors

Klocka i roséguld från Marc by Marc Jacobs
Samtliga bilder lånade fråm my-wardrobe.com

My-wardrobe.com firar sin Sverigelansering med 1000 kr rabatt på orders på minst 3000 kr. Kampanjkod SFW1000. Gäller augusti ut. 30% är riktigt bra rabatt på höstnytt!
Skulle jag bli tvingad att välja en sak så skulle det nog bli en klocka i rosé från MbyMJ. Alltså jag mixar redan hejvilt mellan guld och silver men tänk vilken snygg brygga en roséguldsklocka skulle kunna bli?!

5 kommentarer:

  1. Ankelboots......det hade jag vinröda, -83. Sååå sköna o bra. Kanske jag borde satsa på ett par nya i år.
    Tack för en kul blogg !

    SvaraRadera
  2. Gillar också roséguld. Har inget själv men gillar det!
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  3. Oj detta med Sverigelansering har jag helt missat! Jag har beställt från dem tidigare och har följt den webshoppen länge, superbra! Tack för att du håller mig underrättad...kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Elisabeth. Ja, då är det dags igen. Tycker jag:-) Kram

    Jannike. Rosé har gått mig förbi länge, men nu är jag hooked...Kram

    Nina. Instämmer:-) Kram

    Caroline. Galet bra utbud!! Kram

    SvaraRadera