14 augusti 2012

Stockholm Fashion Week 2012

I går öppnade Stockholm Fashion Week med party på Café Opera.  För mig och min kompis Annica var det första gången på Fashion Party så vi njöt i fulla drag av skumpa och fashionspaning av högsta kaliber. Cool, elegant och knasig fashion fanns överallt och vi glodde ogenerat. Syftet med öppningsfesten var prisutdelningscermonin Årets Rookie 2012. Vinnare blev LOBRA/Louise Bramstedt, som gör glamorösa accessoarer och skor med en hel del vintage-känsla. Övriga fyra finalister var mer svenska-modeundret-typiska, alltså minimalistiska a´la ACNE, Whyred och Hope etc. Alltid kul när någon vågar sticka ut och extra kul att LOBRA dessutom vann! Jätteledsen att jag inte har några kul fashionbilder att bjuda på, ska bättra mig, lovar! Nästa vecka ska jag på visning och då ska kameran få jobba minsann. En bild finns och det är gårdagens Instagram, visar min favoritväska som fick komma ut i går, kanske mitt bästa loppisfynd genom tiderna. 20 pix för en krokopräglad clutch. I italienskt skinn. Måste jobba på att den får komma ut oftare känner jag.
Bild via Instagram @vardagssnygg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar